Wachtwoord vergeten

Klachten-functionaris

Elke zorgaanbieder moet een klachtenfunctionaris hebben die de cliënt kan benaderen als deze een klacht heeft over zijn behandelaar. Een cliënt kan zijn klacht in eerste instantie met zijn behandelaar bespreken, maar als dit niet gaat, kan de cliënt contact opnemen met de klachtenfunctionaris.

Vanaf 1 september 2015 is Piet de Boer de onafhankelijk klachtenfunctionaris van de NVP en de NVGzP. De klachtenfunctionaris adviseert de cliënt en kan bemiddelen. Voorwaarde is wel dat de psychotherapeut aan de cliënt kenbaar heeft gemaakt dat hij of zij NVP-lid is en is aangesloten bij de klachtenregeling van de NVP.

Bereikbaarheid
Piet de Boer is tijdens kantooruren bereikbaar via 06-81941801. Mailen kan via klachten@psychotherapie.nl en post kan gestuurd worden naar Piet de Boer, p/a NVP, Maliebaan 87 - 3581 CG - UTRECHT